Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

ukhwahfiLlah..^_^

Tuesday, December 22, 2009

~lusa..??tawakal n pasrah....

Assalamualaikum wa salam mahabbah..=)

BismiLlahirrahmanirrahim....AlhamduliLlah kpd Tuhan Pemilik Seluruh Alam..yg menjadikan tiap2 sesuatu itu tidak sia2..Ya Allah,,lindungilah kami dari azab neraka dan siksa kuburMu..kumpulkanlah kami bersama penghulu kami,RasuluLlah tercinta..selawat dan salam ke atas baginda..
hurmm...........
24hb..apa yang special ttg tarikh tersebut:result pmr akan diumumkan..!insyaAllah..buat calon2 pmr 09,mailah kita same2 berdoa dengan penuh pengharapan agar diberi bukan shaja kejayaan yang cemerlang,bahkan gemilang dan terbilang dlm pmr...amin Ya Rabb...

selepas kita dah curahkan segala tenaga dan usaha yg berlipat ganda,tawakkal lah padaNya wahai sahabat2...dan redha lah dgn tiap apa keputusan yg bakal kita peroleh..mmg fitrah seorg manusia inginkan kejayaan,tapi igatlah,Allah memberikan hambaNya apa yang diperlukan bukan apa yang dikehendaki..sesungguhnya Allah lah Yang Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk makhluk ciptaanNya..

untuk sahabat2,sama2lah menadah tangan memohon padaNya keputusan yang cemerlang..bukan sahaja demi ibu bapa,guru2 dan sahabat2,tetapi kerana Allah jua..ilmu kita hanyalah setitits daripada air lautan seisi dunia..biarlah Islam bakal mempunyai generasi2 yang mempunyai akal yang mentap dan yang paling penting roh untuk berjihad menaikkan Islam kembali keyh..!!





"Dan berfirman Tuhanmu,'Pohonkanlah(berdoalah) kepadaKu,Aku perkenankan doamu itu.'"
(Al-Mukminun:60)

Ya Allah,kami telah berusaha bersungguh-sungguh dalam pmr 2009,maka Engkau perkenankanlah doa kami untuk memperoleh kejayaan yang cemerlang..Ya Rahman Ya Rahim..Engkau kuatkanlah kami untuk redha dan pasrah atas segala ketentuanMu..Sesungguhnya kami berserah diri hanya pada Mu Ya Rabb....
bittaufiq wa najjah..!!^_^

0 coretan hati: