Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

ukhwahfiLlah..^_^

Saturday, November 13, 2010

termasukkah kita?

saf yang tersusun
menuju ke padang Arafah


Ya Allah, kerdilnya diriku..dalam jutaan insan yang rukuk, sujud menyembahMu, aku masih terkapai-kapai mencari cahaya.. adakah masih punya ruang bagiku untuk bersama RasulMu. termasukkah aku dalam senarai insan yang dilihat olehMu. yang dibuai indah oleh Cinta hakikiMu.

sesungguhnya ku sedar bahawasanya aku hanya insan hina,kerdil, kecil sekali. Namun KebesaranMu melebihi segala.sudilah melihatku Ya Rahman.jangan pernah Engkau tinggalkan daku,ibu bapaku,keluargaku,guru-guruku dan sahabat-sahabatku walau sehela nafaspun.kerana tanpaMu,kami lemas meniti ombak duniawi yang mengganas..

ikhwan wa akhowatfiLlah,renungkan. dalam ratusan, ribuan dan jutaan manusia yang taat menyembahNya, termasukkah kita dalam golongan yang memperoleh mardotiLlah?rebutlah sinar sementara masih ada masa. Rabb, terimalah amal, hidup dan mati kami agar mampu kami raih CINTA dan JANNAHMU..amin.........

rinduku padamu ya HabibaLlah tak terucap oleh kata..Salamun alaik ya RasuluLlah..!


tak tertahan rindu ku untuk menatap kaabahMu.izinkan daku..~

bicara elya : sebelum ajal menjemput,takut tak sempat nak ucap - salam aidil adha buat seluruh muslim!ingat pengorbanan seorang Nabi..ayuh kita berkorban demi ad-deenNya yang tercinta..=))

0 coretan hati: