Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

Loading...

ukhwahfiLlah..^_^

Monday, January 31, 2011

rindu..

AstarfiruLlah..
AstarfiruLlah..
AstarfiruLlah..

Assalamualaikum wa salam mahabbah..=)

kadang,masa itu bagai sahabat..tapi kita sentiasa mengkhianatinya bukan?bukankah masa itu berharga..-pesanan buat diri.

dah sebulan tinta tidak menari..rindu qalbi pada blog dan sahabat2 seperjuangan..terlalu banyak untuk dikongsi..asifah kerana tidak mampu berkongsi rasa selama sebulan..

melangkah ke tingkatan 5 bagaikan suatu perkara yang tak terjangka..sudah 17 tahun diri ini bernafas..rasa masih dalam keadaan separa sedar..bakti apa yang telah ku curahkan?SPM bakal menjelma..

YA ALLAH,bantulah daku dan sahabat2ku menempuh mujahadah ini..masih dalam medan TOV sekarang..moga2 ibtida' imtihan kali ni mumtazah walau x semantop mana..untuk take off value..=)

hari ni indah..merentas desa + kerana hidayah mari jenguk sekolah..bahagianya hari ni!memberi ruh baru pada kami..rindu kamuuu ukht!insyaAllah datang ke smakl..Aqilah dr kisas jua..makin manis..syukran sudi hadir di bumi waqafan shams..inspirasi untuk terus melangkah hebat,demi Islam..InsyaAllah..

koperasi pun alhamduliLlah..biizniLlah,makin maju sekarang..ada jual jubah,jilbab kaler2,peralatan tulis yang lebih mantop..ni semua atas kerja keras ustazah,kak ton,cg suhada dan cg2 ALK untuk mengupgrade koop..syukran alaik..kami tumpang sekaki je..hehe..alhamduliLlah..

lepas ni,semoga Allah kuatkan ALK untuk membentuk ikhwan akhowat yang mengabdi pada Ilahi,pelajar yang mumtaz dan mampu menyumbang tenaga dan fikiran demi manfaat bersama..insyaAllah..


"Ya Allah,istiqamahkanlah hati kami dalam menuju redhaMu..terlalu hebat tarbiyyahMu Rabb..bantulah,hidayahkan kami ke jalan orang2 yang Engkau redhai..pasakkan hati kami pada ad-DeenMu..jangan biar kami futur di tengah kembara musafir ilmuMu..sampaikanlah salam kami kepada kekasihMu,Rasulullah..uswatun hasanah kami dari setiap segi..

semoga Engkau rahmati kami Ya Arhamar Rohimin...Amin..."


bicara elya :
orang yang memaafkan,insyaAllah lebih tinggi darjatnya dari orang yang meminta maaf..=)

0 coretan hati: