Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

Loading...

ukhwahfiLlah..^_^

Thursday, January 14, 2010

myiman..=))


MyIman AlQuran HandphoneCiri-ciri perisian;-bacaan al-quran 30 juzuk & teks berwarna Rasam Othmani-28 terjemahan bahasa termasuk bahasa melayu dan inggeris-doa khatam al-quran-tafsir alquran termasuk Tafsir Ibnu-Kasir (Arab), Tafsir Jalalain (Indonesia, Arab, Inggeris, Perancis)-11 buah kitab hadis termasuk Sahih-Bukhari, Sahih-Muslim, Sahih Abi-Daud, Sahih Ibnu Majah dan lain-lain-waktu solat, azan dan kiblat mengikut daerah di Malaysia dan bandar-bandar utama luar negara

Ciri-ciri telefon:

-skrin sesentuh TFT Lcd berserta pen sesentuh
-Bluetooth
-mp3 dan mp4
-FM radio
-video player(3gp)
-2 sim kad 2 band
-stereo speaker
-warranty 1 tahun
-external sd card slot
-camera 1.3 megapixel

Accessories:

-2 GB SD card
-1 charger
-1 battery
-1 earphone
-kompas
-buku panduan

Extra feature

-games
-unit converter
-currency converter
-world clock

Assalamualaikum wa salam mahabbah...

BismiLlahirrahmanirrahimm..Selawat dan salam ke atas junjugan kita,Nabi Muhammad RasuluLlah S.A.W...

he3...hari nie bkn nk jd dealer handphone myiman nie..just nk promote..AlhamduliLlah..dh ade 1 kat umah..myiman is my gift from my beloved ummi n abi..syukran5!!!!uhibbukuma liLlah..<3

best gak handphone nie utk dimiliki..sreen clear,audio die lg2lh clear..memory pun byk..n klu jd musafir sng utk bce al-Quran kat mane2 pun..klu bwk tafsir kene jge btol2 dlm kereta..yg ni insyaAllah sng nak jge..tp jgn wat masuk ke tempat2 yg tidak sepatutnya cth tandas..sbb kire Quran mobile..jadi masih lagi kalamuLlah..smg brtambah amal dgn adanya handphone nie..

urmm..1 je nak bgtau,masukkan dulu simcard dlm phone tu tkut tak boleh nk detect simcard..klu terbuka hati nak beli,belilah..insyaAllah byk manfaatnya..=)

~pagarilah hatimu dengan ketakwaan,siramilah ia dgn keimanan,apa yang baik,jdkan amalan,moga dirimu dicintai Tuhan...~

4 coretan hati:

suarapenawar said...

mokcip2~
nok beli se...
bpe sen se mkcip?
kat koop ke..hahaah

penGemiS rEDHA Ilahi....~ said...

salam nenek madihan~
hehe..
insyaAllah klu ad rzki,ekg jual lh
kat umah kedua sherah tuu..hu3..
eh,lupa lak nk bgtau hrga,,
=RM390.00=
may Allah bless u my ukhti..^^

farah:) said...

salam sherah sygg..em,umi shrah bli kt kdai ane ek?kalu ade rzeki,nk g cri gk skeping,insyaAllah..huhu=]

penGemiS rEDHA Ilahi....~ said...

salam ang cygg..
ari tu bli kat kl..
lps amek rsult..
tp cbe cri kat kt..
insyaAllah ad..
tp sherah pun x psti kat mne..
insyaAllah ad rzkinyerrr..
urmmm,,crilah 2 3 keping pun..
leh jd dealer utk koop lop..
he3...=)