Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

Loading...

ukhwahfiLlah..^_^

Friday, February 5, 2010

they>ukhwahfiLlah daiman wa abada..!

BismiLlahirrahmanirrahim..AlhamduliLlah..
Assalamualaikum wa salam mahabbah ila kaum hawa wa adam..buat hawa,jadilah dirimu wardah di taman larangan..agar hanya yang betul2 teguh imannya mampu memiliki dirimu..adam pula,bangkitlah menjadi perisai Islam..bentuklah saf2 pemampan ummah agar mampu kembali bersatu di Firdausi..amin..

hati mula membibitkan perasaan rindu buat asdiqa'2 yg berpindah..memang pada awalnya berat perasaan untuk melepaskan sahabiah2 untuk berpindah sekolah..tapi itu pilihan yang mungkin telah ditakdirkan oleh Allah..dah 3 tahun kita lukis memori bersama kan..mabruk alaikum dpt rezeki kat laen..hidayah,aqilah,fatin, farah,khaulah dan yg lain2,,ana rinduuuuuuuuu antum semua..ada yang terbang ke kisas,iq dan ada kat smka dekat selangor dan lain2..jadi form4 yg bek2 kat sane deh..tunjukkan kita nie srikandi Islam yang bakal menggoncang dunia dan jadilah qudwah hasanah..yang penting jgn lupa smka sheikh abdul malek deh...=)

ermmm..mungkin nak cari angin lain..takpe..yang pasti,walau dekat mane pun kita berada,kita masih di atas bumi Allah dan ditaklifkan sebagai khalifahNya..jadi,pesan ana buat semua sahabat2 yang di sayangi liLlah,kita masih dalam perjalanan yang satu:menuju mardatiLlah..segala nsht dan memoir bersama antum dah takde tempat lain nak letak selain qalbu ku ini..tiada ungkapan perpisahan krn kita ukhwahfiLlah daiman wa abada,,!masih boleh contact kan..nilah antara faedah2 teknologi zaman sekarang,mghubungkan silaturrahim..kalau pndai guna tekno,memang byk manfaat..mge2 terlindung dr keburukan..

tapi yang pasti,ana still dekat shams..belum habis lagi perjuangan ana kat sane,takut tak tertanggung plak nanti nak berjuang tempat lain..jadi biarlah ana curahkan sepenuh kudrat tenaga utk berbakti trhadap shams dahulu..bila ditanya di padang mahsyar nanti ttg sumbangan utk shams trcinta,insyaAllah dah ada jawapan..demi Islam ad-deenku jua..tingkatan4 ni lah penuh dengan ujian dan ranjau duri..nak cari saf kepimpinan baru lagi(moga saf thn ni bakal lbh mntap utk menaikkn bia'h shams),bersiap-siap dengan gear 4 utk spm nanti(wahhh,,debonyerr..dah bln 2 dh..isyh3..cptnyerr mse brlalu..),dan gelodak jiwa remaja yang penuh dgn dilemma(len mcm jer byi dilemma..hu3..)..mge dipermudahkan segalanya..Rabbana yassir wa la tua'ssir ya Karim,ya Arhamar Rahimin..amin..

buat hidayah,kekg kita jihad same2 ek..ukhwahfiLlah..rndu nk dgr sore dayah yg penuh dgn ruh semangat tu..tepon sherah ble free kekg..sgl psnn dayah brhrga utk sherah..mge kita snts thabat dlm brdakwah..insyaAllah..buat aqilah,asifah jiddan,,x sempat nak bg balik buku Emilda..sherah wat kenangan k..blajo leklop kat sane..buat fatin nabilah syazwani @ fatin pa..rnduuu nti pye gelak..simpan leklop kiteorg pye kad ucapan tu deh..specialnyerr anis wat..hehe..buat farah raihan kassim,,uhibbukifiLlah daiman..mehlah lawat kiteorg..leh mkn eskem sbtg n jambu koop..jiah n bilah nk blnje skali ag..huhu..buat khaulah,,mge nti jadi hafizatul Quran yg cmrlang dunia akhirat..amin..dan buat sahabat2 lain,walau beribu batu kite berjauhan,hati kita tetap satu untuk merebut cintaNya..panjang umur,murah rezeki,,kite jumpe lagi..insyaAllah..=))

ermm..akhiran,psnnku utk semua,jadilah insan yg menyedari bahawa kita bakal menemui Rabbul Alamin suatu hari nanti..dan memikul amanah2 yang perlu dilunaskan,,agar panji2 Islam bakal bangkit kembali..doaku-smg kita snts dalam payung rahmatNya dalam setiap gerak geri dlm hidup yg fana' nih dan tak terpesong dari siratul mustaqim..amin..dan antunna pun doa2kanlah utk kebaikan shams;pewaris pendidikan terbilang,utk terus cmrlg dr segi akademik mahupun sahsiah..amin..insyaAllah..


korang always fii qalbu kami,ukhwahfiLlah daiman wa abada ya asdiqa'..!!
may Allah bless us all..=)

1 coretan hati:

Anonymous said...

winduu kat dayah n qilah....