Dari hati, sampai ke hati. :)

Photobucket

Malu brtanya sEsAt jalaN.....

Loading...

ukhwahfiLlah..^_^

Monday, March 15, 2010

titisan KASIH buat sahabaT...=)

"..semalang malang orang adalah.. orang yg tidak mempunyai kawan.. tetapi.. orang yang lebih malang adalah.. orang yg tidak menghargai kawan.."

'menghayati indahnya pertemuan............'
Ya Allah,mustahil utk kami beriringan bersama..krn kami adalah 2 jasad,2 nyawa,2 ruh yg berbeza..Namun Engkau lebih mengetahui Ya Rahman..sesungguhnya kami mempunyai satu hati yg mendoakan persahabatan ini takkan goyah walau diuji dugaan..takkan terlerai walau dilanda badai..uKhWaHfiLlah...~

BismiLlahirrahmanirrahim..AlhamduliLlahirabbilalamin..
Assalamualaikum wa salam mahabbah ila kullukum..=))
awwalan,dah lame nak ucap tp tak terucap-ucap,,

SANAH HELWA YA AKHOWAT!!

ramai sahabat2 tersayang yg sambut kelahiran dalam bulan 1-4 nih..kalau list nama,panjang sangat,jadi ana sebut yg mane tersebut jelah deh..yg x disebut tu,asifah jiddan..ingat2kan semula temanmu yang pelupa ni deh..antara srikandiku: nailah,adlina,ainun,sarah,ang,fatin,najihah rohmat(my little cute yusra),anis adila,hasni,fasyiha n lotslots of luv 2 sodiqati2 yang laen..

moga umur yang makin bertambah ini menjadi penanda aras buat amalan kita supaya makin meningkat..insyaAllah..hidup ni singkat cuma,jadi peruntukkanlah setiap detik bizikruLlah agar hidup fil akhirah memperoleh ketenangan..amin..hadiah??hehe..d most precious thing,,my luv 2 u only coz Allah..and may our ukhwahfiLlah will long lasting until we meet in Jannah..biizniLlah insyaAllah..one more thing,hope this kind a lyric will tighten up our friendship keyh..

fii haza qalbi,wujud ismuki,
ismu insani,allazi uhibbu...~
(reserved by elya_yusra company ltd fiLlah bhd..=>)

assani,sempena cuti skolah ter'ancam' nih,manfaatkanlah waktu dengan sebaek-baeknya..Allah pun dah bersumpah dengan MASA,rugilah manusia itu kecuali org yg beriman dn beramal soleh..pesan memesan dengan kebenaran serta kesabaran..erm..baru 4 hari cuti dh rnduu sume liLlah.. kadang2,berjauhan sekejap itu baik juga sbb menyuburkan perasaan nikmat rindu yang sebenar utk shbt2 tersayang..moga tali ukhwah kita tersimpul matiii..insyaAllah..cuti molek2 blake..selamat suburkan iMaN!! =))

~it doesn't about you do your best,but it is about you understand what you do,and then you do your best.....

0 coretan hati: